Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

Το Ποίημα της Εβδομάδας: Τρία ποιήματα από τα «Καθαρά Σεντόνια», Αντρέας Κολλιαράκης


Βλέφαρα

Μετανάστης στη μέσα μου γη.
Τα χνώτα που βαστώ εντός μου, θάνατος.
Σκιές και μυρωδιές από παλιά.
Ρούχα και στολίδια, ψεύτικα χαμόγελα.
Άγνωστες, μα οικείες φωνές που με καλούν.
Βρώμικες θάλασσες, σκέψεις μετανοιωμένες.
Μετανάστης στη μέσα μου γη.
Βλέφαρα που σφάλισαν.

Οξείδωση

Γυμνό το περιβάλλον από ύλη.
Μια υπερφυσική φρίκη με κατακτά.
Ψύχρανε ο καιρός.
Χαρούμενο το πρόσωπο μου στον καθρέφτη.
Μέσα μου θλίψη και οργή.

Μεσάνυχτα

Επιβάτης σε υπόγειους και ισόγειους σιδηροδρόμους.
Επιβάτης σε αίθουσα κινηματογράφου.
Το μέσα μου ρολόι δείχνει μεσάνυχτα.
Επιβάτης νυχτερινού λεωφορείου.
Κάπως έτσι αρχίζει ή τελειώνει κάτι.
Πες κι εσύ...

Ανδρέας Κολλιαράκης, Καθαρά σεντόνια - ποιήματα, Αθήνα 2014, αυτοέκδοση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου