Εκδόσεις
Desmond Morris
«Ανθρώπινος ζωολογικός κήπος»
Κέδρος, σελ. 317
Σε αυτή τη μελέτη ο Μόρρις ασχολείται με τον κάτοικο της πόλης. Διαπιστώνει ότι υπάρχουν αξιοσημείωτες ομοιότητες με τα σε αιχμαλωσία ζώα του ζωολογικού κήπου και παρατηρεί σε βάθος την επιθετική, σεξουαλική και γονική συμπεριφορά του ανθρώπινου είδους στις συνθήκες πίεσης και στρες της ζωής στην πόλη. Το σύγχρονο ανθρώπινο ζώο δεν ζει πλέον σε φυσιολογικές συνθήκες. Φυλακισμένο όχι από κάποιον κυνηγό ζώων για ζωολογικούς κήπους, αλλά από την ίδια του την εγκεφαλική νοητική ευφυΐα.
Παρασκευή Κοψιδά-Βρεττού
«Φιλαναγνωσία και σχολικές βιβλιοθήκες»
Καστανιώτης, σελ. 220
Το βιβλίο αυτό προσφέρεται ως ένα ενδεικτικό σχέδιο εργασίας με σκοπό την ανάπτυξη και την τόνωση της πράξης της ανάγνωσης, την υποστήριξη και ενθάρρυνση της φιλαναγνωσίας των μαθητών, τη δραστήρια αξιοποίηση της σχολικής βιβλιοθήκης σε κάθε μαθησιακή δραστηριότητα και την παιδαγωγική αναβάθμιση των διδακτικών-μαθησιακών λειτουργιών του.
Γιάννης Ευσταθιάδης
«Προσωπολατρίες - 30 σπουδές»
Μελάνι, σελ. 241
Τα δοκίμια Προσωπολατρίες είναι 27 σπουδές προσωπικού ύφους πάνω σε πρόσωπα και έργα που επιλέγει ως αγαπημένα του ο συγγραφέας: Καβάφης, Σεφέρης, Σινόπουλος, Καρούζος, Δημουλά, Δασκαλόπουλος, Παπαδιαμάντης, Εγγονόπουλος, Σκαλκώτας, Κακούρη, Θεόφιλος, Γκανάς, Βαρβέρης, Τριανταφυλλίδης είναι μερικές μόνο από τις προσωπικότητες τις οποίες ο γνωστός συγγραφέας επέλεξε να ασχοληθεί με το δικό του ιδιαίτερο τρόπο.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=13774&subid=2&pubid=112821262
Desmond Morris
«Ανθρώπινος ζωολογικός κήπος»
Κέδρος, σελ. 317
Σε αυτή τη μελέτη ο Μόρρις ασχολείται με τον κάτοικο της πόλης. Διαπιστώνει ότι υπάρχουν αξιοσημείωτες ομοιότητες με τα σε αιχμαλωσία ζώα του ζωολογικού κήπου και παρατηρεί σε βάθος την επιθετική, σεξουαλική και γονική συμπεριφορά του ανθρώπινου είδους στις συνθήκες πίεσης και στρες της ζωής στην πόλη. Το σύγχρονο ανθρώπινο ζώο δεν ζει πλέον σε φυσιολογικές συνθήκες. Φυλακισμένο όχι από κάποιον κυνηγό ζώων για ζωολογικούς κήπους, αλλά από την ίδια του την εγκεφαλική νοητική ευφυΐα.
Παρασκευή Κοψιδά-Βρεττού
«Φιλαναγνωσία και σχολικές βιβλιοθήκες»
Καστανιώτης, σελ. 220
Το βιβλίο αυτό προσφέρεται ως ένα ενδεικτικό σχέδιο εργασίας με σκοπό την ανάπτυξη και την τόνωση της πράξης της ανάγνωσης, την υποστήριξη και ενθάρρυνση της φιλαναγνωσίας των μαθητών, τη δραστήρια αξιοποίηση της σχολικής βιβλιοθήκης σε κάθε μαθησιακή δραστηριότητα και την παιδαγωγική αναβάθμιση των διδακτικών-μαθησιακών λειτουργιών του.
Γιάννης Ευσταθιάδης
«Προσωπολατρίες - 30 σπουδές»
Μελάνι, σελ. 241
Τα δοκίμια Προσωπολατρίες είναι 27 σπουδές προσωπικού ύφους πάνω σε πρόσωπα και έργα που επιλέγει ως αγαπημένα του ο συγγραφέας: Καβάφης, Σεφέρης, Σινόπουλος, Καρούζος, Δημουλά, Δασκαλόπουλος, Παπαδιαμάντης, Εγγονόπουλος, Σκαλκώτας, Κακούρη, Θεόφιλος, Γκανάς, Βαρβέρης, Τριανταφυλλίδης είναι μερικές μόνο από τις προσωπικότητες τις οποίες ο γνωστός συγγραφέας επέλεξε να ασχοληθεί με το δικό του ιδιαίτερο τρόπο.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=13774&subid=2&pubid=112821262
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου