Ο Παύλος έκλεβε τους Νομπελίστες
ποιητές, άλλαζε λέξεις, φράσεις, νοήματα, κι έτοιμο το διαφημιστικό. Η
υψηλή λογοτεχνία στην υπηρεσία του πελάτη. Όχι πια. Από τότε που η
κυβερνητική οδηγία υποχρέωσε τα βιβλιοπωλεία να μην τοποθετούν στα ράφια
τους ποίηση, δεν είχε από πού να εμπνευστεί.
Αυτό ήταν μόνο ένα
από τα αλλεπάλληλα νέα μέτρα της κυβέρνησης. Μέτρα για την ενίσχυση της
παραγωγικότητας. Προϊόντα νοσηρής φαντασίας. Οι πλούσιες συνοικίες
άδειαζαν, οι φτωχές ασφυκτιούσαν.
Ποιος ο ρόλος του Ινστιτούτου,
του μυστηριώδους συμμάχου της κυβέρνησης, σε όλα τούτα; Η Δανάη
μπλέκεται με το Ινστιτούτο, θέλει να μάθει τι τους κρύβουν. Ζητά τη
βοήθεια του Παύλου και η ιδιόμορφη σχέση τους ξεκινά. Τα αλλεπάλληλα νέα
μέτρα οδηγούν το ζευγάρι στο περιθώριο. Μοναδική τους διέξοδος να
λύσουν το γρίφο του Ινστιτούτου.
Στο γαϊτανάκι της πλοκής
συμμετέχουν ακόμη ο Άρης (ο σύγχρονος πειρατής), ο κύριος Πικρός ή
Νυφίτσας (ο καλύτερος στρατολόγος του Ινστιτούτου), ο Τέο (το
συνταξιοδοτημένο παιδί των λουλουδιών με τα «μαγικά ξόρκια»), η Μαρία
και ο Ιάσονας (που έχουν εμμονή με τα ομαδικά σπορ του Μαρκήσιου ντε
Σαντ).
Ένα νουάρ μυθιστόρημα-ταξίδι από τον θείο Μαρκήσιο μέχρι
το φετιχισμό του εμπορεύματος, όπου αποκαλύπτεται κάτι στο οποίο
αποδίδονται υπερφυσικές ιδιότητες. Ένα φετίχ. Μια ελπιδοφόρα ρομαντική
ειρωνεία.
Βαγγέλης Μπέκας, Φετίχ, Εκδόσεις Μπαρτζουλιάνος, 2011
***
O
Βαγγέλης Μπέκας γεννήθηκε στην Πρέβεζα το 1976. Σπούδασε Μηχανικός
Παραγωγής και Διοίκησης στο Πολυτεχνείο Κρήτης, και ΜΜΕ. Στη συνέχεια
εργάστηκε σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ.
Δραστηριοποιείται στην
καλλιτεχνική ομάδα Barouak. Συντονίζει τον Κόμβο πολιτισμού Acidart.gr.
Τον Οκτώβριο του 2010 πραγματοποίησε την «Πerformance Διήγημα Δρόμου»,
ενώ τo 2009 κυκλοφόρησε το πρώτο του μυθιστόρημα με τίτλο Το 13o υπόγειο
(εκδόσεις Μπαρτζουλιάνος).
(διαβάστε λιγότερα)
Ο Παύλος έκλεβε
τους Νομπελίστες ποιητές, άλλαζε λέξεις, φράσεις, νοήματα, κι έτοιμο το
διαφημιστικό. Η υψηλή λογοτεχνία στην υπηρεσία του πελάτη. Όχι πια. Από
τότε που η κυβερνητική οδηγία υποχρέωσε τα βιβλιοπωλεία να μην
τοποθετούν στα ράφια τους ποίηση, δεν είχε από πού να εμπνευστεί.
Αυτό
ήταν μόνο ένα από τα αλλεπάλληλα νέα μέτρα της κυβέρνησης. Μέτρα για
την ενίσχυση της παραγωγικότητας. Προϊόντα νοσηρής φαντασίας. Οι
πλούσιες συνοικίες άδειαζαν, οι φτωχές ασφυκτιούσαν.
Ποιος ο
ρόλος...
(διαβάστε περισσότερα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου