Ηθική, διαφήμιση και λογοτεχνία*
Από πότε η λογοτεχνία αποκτά αξία με βάση την καταγωγή ή την ηλικία
ενός πεζογράφου ή ποιητή; Αυτά σκέφτομαι όταν διαβάζω σχετικά για τον
"νεαρότερο Κρητικό λόγοτέχνη της εποχής μας" και τραβάω τα αξύριστα, 70
ημερών παρακαλώ, γένια μου. Σκέφτομαι επίσης το πόσο έχει διαβρώσει η
έπαρση, η διαφήμιση, η εκμετάλλευση του οτιδήποτε εκτός της λογοτεχνίας
σε βάρος της καλλιτεχνικής έκφρασης και της αλήθειας που φέρει ο κάθε
δημιουργός, νέος ή παλιός, ακόμα και στα μικρά (και ιδιαίτερα αξιόλογα)
εκδοτικά εγχειρήματα. Αλήθεια, γνωρίζετε πόσοι αξιόλογοι λογοτέχνες
έχουν χαθεί μέσα στη σκόνη του χρόνου ή έστω, παλεύουν για να μη χαθούν,
επειδή δεν τους πλάσαραν σωστά στην λογοτεχνική αγορά;
*διαβάστε σχετικά και εδώ: Η ποίηση της αγοράς και η αγορά της ποίησης, περιοδικό Ατέχνως (24/5/2017)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου