Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

ΑΒΥΣΣΟΣ

Πολλές φορές,θα με δεις στου δρόμους χωρίς παρέα να γυρνάω.Τα τραγούδια μας θυμάμαι και κλαίω.Κρύο στην πόλη και μοναξιά.Φοβάμαι ακόμα τους ανθρώπους.Πουθενά σωτηρία.
-
Γνωρίζω πια,πώς τα λάθη δεν διορθώνονται και ξέρω ότι θα χάσω και άλλες ευκαιρίες στη ζωή.Εσύ με αποφεύγεις.Δικαίως.Δεν ξέρεις σε πιό σημείο φτάνει η τρέλα μου.Χαμένο κορμί εγώ,μόνο μακριά μου θα σώσεις την ψυχή σου.
-
Θα γυρίσω πίσω στο πλοίο,να κλειστώ στην καμπίνα μου.Μόνη παρέα μου οι φτωχοί Άγιοι στις ξεβαμένες ταπετσαρίες.Κλαίνε για την μοίρα μου αλλά λόγια παρηγοριάς δεν θα πουν.
-
Στους δρόμους οι παρεές στήνουν χορό.Γιορτές στην Θεσσαλονίκη-του Αγίου Δημητρίου.Η γιορτή σου.Χωρίς εμένα.Χωρίς εσένα.Δρόμος που δεν έχει τέλος και ένας εκνευρισμός που σε κουράζει.
-
Αύριο μπαρκάρουμε για ξένους τόπους,εκεί που τα πουλιά πετούν πάντα προς τον Νότο.Ταξίδι προς μία άγνωστη Ιθάκη.Ταξίδι στην Άβυσσο...
Ειρηναίος Μαράκης
25/01/2010
Χανιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου